CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, November 20, 2007

Tentang Persatuan ku United Voice(UV)

Aku join uv dalam Tahun 2000 waktu tu umur aku baru 18 tahun .
dalam persatuan aku tu kebanyakanya china dan india waktu tu cuma aku dua orang je Melayu aku dan seorang lagi kawan aku . bagi pendapat aku uv ada lah persatuan untuk remaja khas seperti aku ni memang bagus sekali sekuran-kurangnya orang macam kami ni ada tagu jawab dan tugas lagi pun bukan selalu cuma sebulan sekali aje kami berjumpa . dulu mula-mula kami berjumpa di Petaling Jaya tapi setahun lepas tu kami berpindah di Shah Alam 2 tahun kemudian kami berpindah kembali di PJ . Dalam tahun 2004 masa tu aku baru habis sekolah aku pun buat lah promosi di sekolah Seksyen 5 tetapi malangnya tak de sambutan. Aku ni suka tolong kawan tapi aku tekilan sangat kerana mak bapa tak bercayakan anak mereka pergi sendirian ke sana.
sesiapa yang berminat dengan uv sila layari web kami di alamat http://www.unitedvoice.com.my

0 comments: