CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, November 16, 2007

Kekesalan aku percaya cakap Orang sebelum ku datang ke United Kingdom (UK) ni

Kekesalan aku bercaya dengan kata-kata orang sebelum aku datang ke uk ni. aku sepatut nya tak patut bercaya kata-kata orang yg mengatakan uk ni bagus sangat orang kata uk ni org macam aku ni senang dapat duit pada hal hampeh sampai sekarang aku menyesal berenti kerja di medan Mara kuala Lumpur dan mangkin aku kesal lagi sebab tanggal 6 haribulan 11 2007 aku tak dapat hadir kan diri di reunion sekolah lama aku jika ku tahu ni semua akan belaku aku tak kan datang sini. Kehidupan aku di sini tertekan aku tak de kerja tapi aku nak beli hadiah untuk kekawan aku aku buntu . satu pengajaran buat aku jangan terlalu bercaya sangat dengan kata-kata orang yang mengatakan sesuatu tempat tu bagus sangat. Kadang-kadang aku pelik kenapa orang kita selalu banggakan uk ni?. secara jujur aku cakap uk ni tak hapening walaupun masyarakat mereka 90 peratus bergantung dengan it tapi mereka tetap tak secanggih negara kita.Seperti sukan aku akui uk ni bagus tetapi sampai bila rakyat kita nak sokong bola uk macam tu bila sukan kita nak maju? Hari-hari aku menghitung hari untuk balik ke Malaysia aku cukup benci duk sini dah lah tak de kawan . bercakap pasal kawan dulu aku pernah terfikir apa akan terjadi jika hidup tanpa kawan? memang membosankan. hari reunion yg lepas aku menangis bertapa kesalnya aku datang sini ni semua ni kerana bercaya seratu peratus dengan kata-kata orang yang mengatakan uk ni bagus sangatlah tengok apa yang telah terjadi dalam hidup aku sekarang.

0 comments: