CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, November 17, 2007

Tentang Kawan-Kawan ku.

Tentang Kekawan ku.
Aku mempunyai dua orang kawan baik yg terlalu baik dalam hidup aku. seorang bernama Intan Nurshazrina dan seorang lagi bernama Shahir mereka berdua kawan yg paling aku sayang aku sayang lebih pada nyawaku sendiri aku tak tahu sebab apa. Aku dah anggap mereka macam keluarga aku sendiri . Sebelum aku menjumpai mereka berdua aku rasa hidup aku sepi sangat macam aku tak hargai . Tetapi setelah aku bertemu dengan mereka berdua hidup aku sentiasa ceria aku tak pernah dapat kawan sebaik mereka berdua aku sayangkan mereka yang teramat sangat . aku tak kesah kawan aku yg lain tu datang dan pergi bergitu saja tapi bukan mereka.kadang-kadang aku sendiri pun pelik kenapa aku sayang kan mereka berdua .
dulu zaman sekolah mereka berdua sentiasa bagi semangat untuk aku. Aku masih ingat lagi zaman sekolah dulu ada satu masa cikgu yg kami tak suka tu marahi aku marah nya sebab aku tersalah bagi makan ikan so cikgu tu marah lalu aku pun merajuk yg pujuk cuma dua orang je yg lain tu buat tak kisah dari situ aku dapat rasakan siapa yg benar-benar kawan yang sejati.(Terima Kasih Intan dan Shahir Kerana sudi menjadi sahabat sejati aku dan aku doa kan kita berkawan sampai ke akhir hayat.

0 comments: