CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, November 23, 2007

Pengalaman Berkerja di Medan Mara Kuala Lumpur



Aku mula berkerja di Medan Mara Kuala Lumpur pada tanggal 6-6-2004 sebagai Lift Attendens atau penjaga lift waktu aku mula berkeja pada pukul 7.30 pagi sampai pukul 5.00. Petang aku di situ memang seronok berkerja kadang-kadang aku jumpa dengan artis tempatan Seperti Nash (Left handed ) dan kadang-kadang pula aku jaga lift VVIP memang seronok aku berkerja sampai pernah satu hari tu aku seronok berkerja sampai aku terlupa waktu balik tu pun ada orang bagi tahu kat aku balik he he he sampai aku pernah bernekad ini perkerjaan yang terakhir aku akan berkerja di sini sampai ke pencen. tetapi sayang bulan November 2004 aku terpaksa ikut mak aku pergi United kingdom (UK) mula-mula aku tak nak pergi dah terpedaya dengan kata-kata orang menggatakan yang uk ni senang bagi orang-orang macam aku ni nak dapat rezeki semua tu hampeh satu hapak pun aku tak dapat kawan tak de kerja pun tak de nasib baik baru-baru ni aku dapat masuk kelas komputer tak jauh dari rumah aku. aku selalu berdoa agar aku dapat berkhidmat di Medan Mara kembali

1 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.