CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, March 6, 2009

dalam hati ada cinta ada rindu

Sayang aku redha dengan dugaan yg awk berikan kepada ku. walau pun hari ni baru hari pertama cabaran yg dia beri kepada ku aku terima dengan hati yg tabah.Walau pun pada hakikatnya aku terlalu merindui diri mu.Sayang ku walau pun kita ni ada serba kekurang namun perasaan cinta kita tetap ada seperti hamba-hamba Allah yang lain. Ia betul kita nak kawin macam mana sebab kita berdua ada serba kekurangan tetapi demi cinta kita yg suci ni lautan api pun akan ku renangi nya .aku selalu memikirkan soal masa depan sy dan sy memikir kan soal masa depan awk juga sebab jika sekiranya kita di takdirkan bersama saya mesti membimbing awak kemana saya berada di situ lah awak. sungguhnya berat tanggung jawab yg bakal sy tempuh tapi demi cinta saya tak pernah menyesal atau pun mengeluh sebab saya sendiri yang pilih awak jadi saya perlu hadapinya dengan hati yg tabah.saya doakan kita akan bertemu jodoh juga akhirnya.

0 comments: