CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, March 18, 2009

Cerita benar tentang diri aku

Nama ku Nazmi B Kamarulzaman Aku Di lahirkan orang Kurang upaya sejak 26 tahun lalu . Bapak aku seorang pilot Airforce tetapi dia telibat dalam kemalangan yg telah megut nyawa dia 24 tahun lalu . mak Aku kawin lain tapi aku sikit x pernah suka orang tua tu. buat apa berselindung kepada cerita yg benar . aku x pernah bangga dpt bapak tiri semacam tu malah pada hakikatnya aku malu dan benci kepada dia. Sehingga kan aku ingin berkawin dan bina kehidupan sendiri dan aku tahu aku x mampu nk lalui tu semua tapi sekiranya jodoh aku benar-benar sampai suatu hari nanti aku harap tuhan akan tunjuk kan kepadas ku jalan yang sabar dan tenang untuk menempuh alam perkawinan suatu hari nanti dan aku sentiasa berdoa supaya aku x kan berjumpa dia lagi sehingga ke akhir akyat aku.

0 comments: