CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, March 22, 2009

Aku tak mampu tipu diri ku

Engkau bagai yg jernih sejernih dan secuci air laut yg bergelora di lambung .Aku bagaikan pantai yg sentiasa dan bersedia di pukul oleh mu. Aku bagaikan kumbang yg singgah di bunga padang pasir yg tak berpenghuni setibanya aku di satgu tempat yg tak berpenghuni aku ternampak sekuntum bungga merah yg tiada siapa pun sentuh dan berpetik .Lalu aku pergi ke di mana tempat bunga tu tertanam dan yg hampir layu. lalu aku petik tapi aku ingin bawa bunga tersebut pulang ke rumah ku tapi aku takut. Lalu aku tanam nya di satu tempat yg tak berpengghuni tapi sentiasa penuh dengan air hujan aku nk pastikan ia nya sentiasa hidup subur sentiasa. Dan aku ambil nya tempatkan dalam hati ku supaya dia sentiasa berada di mana2 saja aku berada. . aku perlu menggumpul duit sebanyak 10 ribu ringgit untuk memetik dia kembali dan akan ku jaga dia sehingga ke hujung nyawa antara aku berdua. Yallah kau lah tempat aku mengadu dan hanya kau saja yang tahu isi hati hamba2 nya yallah jika benar ini jodoh aku kau redhai lah kau restuilah perhubunggan kami sehingga kami bertemu jodoh yallah sesungguhnya bukan mudah untuk aku menjaga dirinya kerna dia ada kekurangan seperti aku namun begitu kerna cinta dan kasih sayang yg telah terbit secara tidak senggaja yallah kau restuilah perhubungan kami ni kau pemudahkanlah perhubunggan kami ni yallah izinkan aku bertaubat atas dosa2 ku dahulu yallah izinkan aku menjadi umat mu yg paling kau sayang tempat kan lah kami berdua ke syurga mu yallah setelah aku berkawin dengan dia kau kuat kan lagi iman ku yallah kau jadi kan aku suami yg sabar dan bukanya suka memarahi isteri kauberikan ku jalan supaya aku dapat membibing dia ke jalan yang sabar seperti tu juga dia berilah dia jalan supaya dia dapat membibing ku ke jalan yang sabar dan jalan kau redhai yallah bantulah perhubungan kami supaya kekal abadi sehingga ke syurga. Amin amin yarabalalamin.

0 comments: