CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 6, 2009

Hari ni aku rindu sangat2 kat diana

Yallah kenapa kau hadir kan perasaan cinta kepada orang macam aku yallah mengapa aku terlalu menyitai yang teramat sangat kepada diana kerna dia seperti aku. Yallah sesungguhnya kau saja yang mengerti isi hati umat mu yang terlalu lemah itu yang aku rasainya kekadang aku marah kan diri aku . Yallah jika benar dia ada lah milik aku kau bukalah pintu hati mak aku dan seluruh keluarga aku supaya mengizinkan aku berkahwin dengan diana suatu hari nanti kau bukakan juga pintu hati keluarga diana untuk mengizinkan kami berkahwin suatu ketiga nanti . Yallah aku tahu alamperkahwinan bukan nya mudah seperti yang di sangkakan tetapinya yallah kau permudahkan lah perkahwinan ku suatu ketiga nanti kau izinkan aku mencari jalan-jalan kebahagian yang ku cari-cari selama ini. yallah kau makbulkanlah doa aku yallah.

0 comments: